torsdag 15 november 2012

Snälla hjälp till, vad ska denna kullen heta, ska jag göra som med Ladys andra kull ta Skådespelare denna gången??,,ja det tror jag det blir fast denna gången skulle jag kanske ta lite mera nutida stora bra skådespelare!!??

BARA SVENSKA ELLER ??

Vad finns det för några, jaaa:

Noomi Rapace
mikael persbrandt
Peter Stormare
Max Von Sydow
Stellan Skarsgård


Kanske bra filmer, med korta namn???


tomb raider
twilight
star wars
hobbit
underworld
pirate of caribbean


Parfymer på S???

Salming
Signature
Storm
Snö of Sweden

Sweetheart

 
Jag blir jätte glad om någon tycker något, skriv i komentarer då!! TACK

16 kommentarer:

  1. Selma hälsar att hos oss gillar vi skådespelartanken!

    Återkommer med förslag vad tiden ligenr

    Anneli o Co

    SvaraRadera
  2. Britney SPREARS, kanske

    Annelie o Co

    SvaraRadera
  3. Kungliga namn kanske, det finns många fina...

    Annelie o Co

    SvaraRadera
  4. Skådespelarnamnen låter jättekul! Rolig idé med filmerna också. En annan idé är namn från Harry Potterfilmerna. Till exempel: Harry, Ron, Hermione, Malfoy, Dumbledor, Ginny osv.
    Mvh Ida & André i Malmö

    SvaraRadera
  5. en liten Harrypotterkull lät ganska fint tycker jag, just nu är det högt upp på listan:-))

    SvaraRadera
  6. Åhh vad kul! Min sambo trodde aldrig att du skulle använda det :)
    Mvh Ida

    SvaraRadera
  7. Ett förslag till Zally's kull är ju samma idé, fast med en annan film :) till exempel Sagan om Ringen eller Pirates of the Caribbean.

    Mvh Ida

    SvaraRadera
  8. Sagan om ringen filmen gillar jag jätte mycket skulle i sånna fall vara den, är snart lööp på G där!!
    Ida

    SvaraRadera
  9. Vad kul! :) Åh är det?! Vad roligt, vad glad jag blev nu!! Ska bli så kul att få träffa er snart!

    Mvh Ida

    SvaraRadera
  10. Helt plötsligt slog mig en tanke, Kanse jag skulle vidareutveckla Tages Stamtavlenamn.... Han heter ju Backhills Touch N'Go..
    Kanske de skulle heta: Näckrosdammens Touch N'Go, Touch N'Leave,Touch N'Know,Touch N'Breathe,Touch N'Se, Touch N'Meet, Touch N'Kiss,Touch N'Hug, Touch N'Run,Touch N'Stop, Touch N'Feel

    SvaraRadera
  11. Det är lika roligt att se vad ni uppfödare hittar på för namn. Mina tre har namn som är en blomma, låttitel och lilla Selma så klart som har parfymnamn.
    Jag gillar faktiskt det senaste förslaget bäst så här långt eftersom det är så helt annorlunda från de andra. Man kan bara spekulera i hur dessa småpuddingar blir om de skulle bli som sina namn...hi hi.

    Annelie o Co

    SvaraRadera
  12. Tages namn låter jättefint att föra vidare, det tycker jag också att du ska göra! :)
    Mvh Ida

    SvaraRadera
  13. Hur går det med namnen till Zallys bebisar? Har du bestämt dig än?

    Annelie o Co

    SvaraRadera
  14. jag tycker parfymer, Mvh Anna-Karin Olsson

    SvaraRadera